هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
9 / 3برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : کسری
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
1 / 3برچسب:, :: 20:33 :: نويسنده : کسری
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

طي مراسمي به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از مهند س جهانتيغ و سيزده نفر معلمين نمونه منطقه از سوي مديريت محترم و مسئولان شهرستان تقدير و تشكر به عمل آمد.اين موفقيت را به تمام همكاران محترم در مجتمع غير دولتي نوآوران چابهار تبريك عرض مي نماييم.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
21 / 2برچسب:, :: 9:15 :: نويسنده : کسری

قابل توجه دانش آموزان عزیز آزمون دروس مهارتی از یکم خرداد ماه شروع میشود ،دانش آموزان عزیز برای دریافت برنامه کامل خود به مدیریت محترم هنرستان نوآوران جناب آقای صنعتی نیا مراجعه کنند.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ و نحوه ثبت نام و همچنين شرايط و ضوابط شركت در آزمون ورودي دوره هاي كارداني نظام جديد (آموزشكده هاي فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غير دولتي – غير انتفاعي) سال 1390

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــه مطـــــــــــــلب

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
1 / 2برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : کسری

چهارده روش برای افزایش سرعت و عملکرد ویندوز

 

بالا بردن سرعت بوت ( روش اول ) :

اگر عمل Shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدی، برای اينكه هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه Scandisk استارت می شود كه مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اينكه از اجرا شدن Scandisk جلوگيری كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد: از منوی استارت بر روی Run كليك كرده و بعد دستور msconfig را اجرا كنيد. سپس قسمت system configuration programs را باز كنيد و در قسمت Register، general كليك كنيد و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال كنيد. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببنديد و ويندوز را دوباره استارت كنيد.

 

بالا بردن سرعت بوت ( روش دوم) :

در اينجا چند توصيه مفيد در اختيارتان قرار مي دهيم تا كارايي يك يا چند قسمت از ويندوز XP خود را افزايش دهيد.اگر از كامپيوتر خود به صورت شخصي استفاده مي كنيد و كامپيوتر شما در داخل شبكه اي نمي باشد، ميتوانيد با انجام تغييرات ذيل Windows XP خود را سريعتر و مطمئن تر كنيد.ابتدا دستور زير را انجام دهيد:

Control Panel > Administrative Tools > Services

سپس با خيالي آسوده گزينه هاي زير را "disable" نماييد:

Alerter

Clipbook

 Computer Browser

 Fast User Switching

 Human Interface Access Devices

 Indexing Service

 Messenger

 Net Logon

 Netmeeting Remote Desktop Sharing

 Remote Desktop Help Session Manager

 Remote Procedure Call Locator

 Remote Registry

 Routing & Remote Access Server

 SSDP Discovery Service

 TCP/IP NetBIOS Helper

 Telnet

 Universal Plug and Play Device Host

 Upload Manager

 Windows Time

 Wireless Zero Configuration

 Workstation

 ظرفيت هارد ديسك : ويندوز XP پس از نصب استاندارد، فضايي بيش از 1.5 گيگا بايت از هارد را اشغال مي كند.شما با چند تغيير مي توانيد چند صد مگا بايت را به راحتي از ظرفيت درايو آزاد كنيد. براي اين كار بايد حالت Standby را غير فعال كنيد. اين عملكرد در ويندوز XP ، فايل hiberfil.sys در فهرست اصلي را در پارتيشن سيستم قرار مي دهد. اين موضوع باعث مي شود كه پس از نصب سيستم، حجمي معادل چند صد مگا بايت از ظرفيت هارد اشغال شود. اگر به عملكرد Standby احتياجي نداريد، آن را با دستور زير، غير فعال كنيد:

Start>Settings>Control Panel>Power Options>System Standby

و بعد تيك جلوي Standby activate را برداريد..

 

برای بقیه ترفند هاروی ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــه مطـــــــــــــلب.......

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
1 / 2برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : کسری
اشنایی با پیغام خطاهای مرتبط با دیسک سخت و روش های پیگیری و رفع ان



Hard disk controller failure

موضوعHard disk controller failure
علت: این پیغام خطا یا پیغامهای مشابه می تواند به دلایل زیر باشد:

1- هارد درست وصل نشده است.
2- هارد درست نصب نشده است.
3- کابل هارد خراب است.
4- عدم کارکرد صحیح هارد.
5- برد رابط یا مادربرد شما خراب است.

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــه مطـــــــــــــلب..........

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
1 / 2برچسب:, :: 10:18 :: نويسنده : کسری

                                همه چیز در مورد هارد

هارد دیسک (Hard disk ) ، یکی از مهمترین عناصر سخت افزاری درکامپیوتر پس از پردازنده و حافظه است. از هارد دیسک ، بمنظور ذخیره سازی اطلاعات استفاده می گردد . اطلاعات مربوط به راه اندازی سیستم ، برنامه ها و داده ها، جملگی بر روی هارد دیسک ذخیره می گردند. در زمان انجام برخی عملیات خاص توسط کامپیوتر، نظیر ویرایش فیلم ها ، بازی های کامپیوتری و یا پخش موزیک ، استفاده از یک هارد دیسک با ظرفیت بالا، سرعت مناسب و قابل اطمینان ، بطرز محسوسی بهبود محیط عملیاتی خصوصا" ذخیره و بازیابی اطلاعات را بدنبال خواهد داشت .در سالیان اخیر تکنولوژی ساخت هارد دیسک بسرعت و در ابعاد متفاوت رشد و گسترش یافته است . در این مقاله ، به بررسی پارامترهای هارد دیسک خواهیم پرداخت .این قطعه انبار مرکزی کامپیوتر به حساب می آید. جایی که فایل های راه انداز ، سیستم عامل همین طور اطلاعات و برنامه ها (نرم افزار ها ) در آن ذخیره و نگه داری می شوند. ظرفیت ذخیره سازی با واحد گیگابایت (gigabytes GB) که هر گیگابایت معادل هزار مگابایت است اندازه گیری می شود. مثل همیشه هر چه بزرگتر بهتر در حال حاضر به طور معمول کامپیوتر ها از سخت دیسک هایی با ظرفیت 40GB تا 60GB برخوردار هستند ولی سخت دیسک های با ظرفیت 120GB و حتا بیشتر نیز وجود دارند بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد دیسک وجود دارد.برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامییوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد.

 

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــه مطـــــــــــــلبش رابخونید پشیمون نمیشی!!!

 

 

 

 

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

 

جاسازی یک صفحه Excel در درون PowerPoint یا Word در آفیس 2007

  حتماً شما نیز با سه برنامه کلیدی و مهم مجموعه نرم افزاری آفیس یعنی PowerPoint ،Excel و Word آشنایی دارید. این سه برنامه هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند و به نوعی سه نرم افزار جدا از هم با اهداف مختلف را تشکیل داده اند. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که میتوان کاربردهای این نرم افزارها را تا حدودی با یکدیگر ترکیب نمود؟ به عنوان مثال در پروژه های پاورپوینت برای بهینه سازی کار از جداول و گراف های ساخته شده در اکسل استفاده کرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه جاسازی یک صفحه و همچنین یک صفحه از پیش ساخته شده توسط Excel در درون PowerPoint یا Word در نسخه آفیس 2007 بپردازیم

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...


 

خدایا در قلبمان باش تا با تو پرواز کنیم

 

 

 

 

به نام خداي بينا، خالق يكتا و بخشنده و مهربان،

 

 

 سلام،

 

   خدايا دلم برات تنگ شده ... مدتهاست مي خوام فقط با تو حرف بزنم و برات بنويسم ... خدايا دلم برات خيلي تنگ شده، دلم مي خواد سلام كنم و با تو باشم ... گرچه اين روزها زياد قاطي مي كنم و تو صبوري مي كني و آروم آروم راه رو نشونم ميدي ...

خدايا دلم شكوفه هاي آلبالو مي خواد ... چقدر دنيامو دوست دارم ... يه عالمه شكوفه هاي آلبالو ... درختاني كه بخشنده اند و سخاوتمند ... دلم درخت موزيكالم رو مي خواد و اون چشمه ي زيبا و رود آرام كه درختم رو سيراب كنه از پاكي و عشق ... خدايا ستارگاني كه نزديكند و گلهايي كه عطرشان وجودم را سرشار مي كند از شوق و نشاط و آرامش و من به اندازه ي نور سبك مي شم و به اندازه ي باران، آرام ... چقدر گلهامو دوست دارم و هر چه تو به من بخشيدي و من حالا تو دنيام دارمشون  ... و چقدر همسايم برام عزيزه و چقدر به خاطر داشتنش خوشحالم ...

 

 

خدايا مي دوني، دلم مي خواد برم بالا، بالا بالا بالاتر ... جايي كه فقط من باشم و تو ... جايي كه تو بالهام رو نوازش كني و نور ببخشي ... خدايا مي داني، من فقط تو را مي خواهم و بس ...


 

 

خدايا آنجا كه به هر گوشه اش بنگري فرشته اي را ببيني كه مهر مي بخشد و عشق مي ورزد و نور مي نوشد و تو را ستايش مي كند ...

 

خدايا چه بي تاب تو ام ... خداوندا تنها تو را مي پرستيم و تنها از تو ياري مي جوييم، ما را به راه راست هدايت كن ...

 

 

 

راهي كه آغاز و مسير و پايانش تو باشي ... راهي كه در آن نعمت بخشيدي و هدايت كردي به سمت نور و روشني ...

 

 

 

 

اهدنا الصراط المستقيم ... صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم و لا الضالين ...

 

 

 

 

خداوندا بالهايم را بگشا و مرا تا نور بالا ببر ... آنجا كه تو باشي ... خداوندا دلم مي خواست انقدر دلم بزرگ بود كه تو را آن اندازه كه مرا دوست داري دوست داشته باشم ... ولي تو سراسر عشقي و من آرزو مي كنم آن هنگام كه روح من پرواز مي كند تنها مقصدش تو باشي و من در تو غرق بشم و سراسر تو باشم و نور ... سراسر خدا باشم و عشق ... سراسر خدا باشم و جاودانگي ..

 

 

 

دعا مي كنم كه انقدر خوب و لايق باشيم كه بازگشتمان به سوي تو باشد و تو به ما لبخند بزني و ما را پذيرا باشي ...

 خدايا مي خواهم به سمت تو پرواز كنم ، بالهايم را نور ببخش و توانا كن و به سمت نور و مهر هدايت كن ...

 

 

خدايا تو را دوست دارم ...

 

 

 

ما را به راه راست هدايت كن، در قلبمان باش تا با تو پرواز كنيم،

 

 

با همه ي شوقم، توانم، عشقم

 

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

همزمان بادورسوم سفرهای استانی هیات دولت به سیستان وبلوچستان:

وزير آموزش و پرورش وارد شهرستان‌هاي سرباز و راسك شد


هم‌زمان با دور سوم سفرهاي استاني هيات دولت به سيستان و بلوچستان پيش از ظهر امروز وزير آموزش و پرورش وارد شهرستان‌هاي سرباز و راسك شد و مورد استقبال فرهنگيان و دانش‌آموزان اين شهرستان‌ها قرار گرفت.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي وزارت آموزش و پرورش، دكتر حاجي‌بابايي پس از ديدار صميمانه با استقبال‌كنندگان در جلسه شوراي اداري راسك حضور يافت و سپس به بررسي موارد مطرح شده از سوي مردم، فرهنگيان و دانش‌آموزان پرداخت و با پايان يافتن اين مراسم براي اداي احترام به ساحت مقدس شهدا و تكريم خانواده‌هاي آنان در جمع صميمانه‌ي آنان حاضر شد.

شايان ذكر است؛ وزير آموزش و پرورش پس از 2 ساعت حضور در جمع مردم شهرستان‌هاي سرباز و راسك رهسپار زاهدان شد.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
25 / 1برچسب:, :: 7:25 :: نويسنده : کسری
وزير آموزش و پرورش در همايش صميمي فرهنگيان استان سيستان و بلوچستان:
يكهزار ميليارد تومان براي مقاوم سازي مدارس در سال جاري اختصاص يافته است


وزير آموزش و پرورش در همايش صميمي فرهنگيان استان سيستان و بلوچستان گفت : يكهزار ميليارد تومان براي مقاوم سازي مدارس در سال جاري اختصاص يافته است.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان ‌،   اين مطلب را دكتر حاجي بابائي امروز در جمع فرهنگيان استان سيستان و بلوچستان در مركز دخترانه تربيت معلم رسالت زاهدان اعلام كرد و گفت: براي ارتقاي تعليم و تربيت بايد نگاه به آموزش و پرورش عوض شود و تمام امكانات فيزيكي در اختيار مدرسه قرار گيرد.

وي افزود: در سال گذشته 12 درصد اعتبارات عمراني به تجهيز مدارس اختصاص يافته است و اين تحولي بزرگ در آموزش و پرورش مي باشد.

وي افزود: آموزش و پرورش بايد به معني واقعي متحول شود و اين تحول از ساختمانها و تجهيزات مدارس آغاز شود.

دكتر حاجي بابائي گفت: قرار است در مراكز استانها 32 ساختمان احداث شود كه اين مدارس نماد معماري اسلامي ايراني، فرهنگ و آداب و روسوم استان باشد.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
25 / 1برچسب:, :: 7:15 :: نويسنده : کسری

مدير كل آموزش و پرورش استان در همايش صميمي فرهنگيان با وزير آموزش و پرورش،

 

رشد با سوادي در سيستان و بلوچستان به 76 درصد رسيده است......
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

سال 1390 بر فرهنگیان ودانش آموزان عزیز مبارکباد


سال نو مبارک
 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

حیطه های شناختی و سطوح مختلف یادگیری

حیطه شناختی شامل :

دانش – درک وفهم- کاربرد- تجزیه ئ تحلیل – ترکیب – ارزشیابی  می شود

1-   دانش: از دانش آموز انتظار می رود که همان چیزهایی را که آموخته است عینا و به طور حفظی باز پس دهد.نمونه هدفهای شناختی مربوط به طبقه دانش :

-         تعریف اصطلاحات فنی با ذکر مشخصات ، خواص یا ارتباط آنها.

-         دانش حقایق زیستی مهم و عملی درباره سلامتی ، شهروندی و سایر نیازهای بشری

-         دانش مقیاسات و علائم قراردادی نقشه ها و نمودارها

-         دانستن روندهای تاریخی یک کشور از 50 سال پیش تا کنون

-         یادآوری نظریه های عمده درباره فرهنگهای معین .

-         دانش فنون و روشهایی که دانشمندان برای یافتن راه حل مشکلات جهانی به کار می برند.

نمونه سوالهای آزمون طبقه دانش


 

نمونه سوالهای آزمون طبقه دانش

-         غزوات حضرت محمد را نام ببرید.

-         خواص هوا را بنویسید.

-          نام شکل های زیر را بنویسید.

-         قطب ها آهن ربا را معمولا به این نام می نامند: الف – مثبت و منفی     ب- قرمز و آبی

-         مراحل رشد مگس عبارت است از : لارو- تخم – شفیره مگس کامل

                                                    شفیره – لارو- تخم – مگس کامل

کدامیک از تغییرات زیر شیمیایی است؟ تبخیر الکل – یخ زدن آب – سوختن نفت – ذوب شدن موم

 

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــه مطلــــــــــــــــــــــــب......

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها

باتوجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد.
طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی ه ایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.



از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را با می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد.
هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی اولویت قرار می گیرد، از این رو نگرشی علمی و راسیونال در کنار خلاقیت های هنری مطرح شده و یکی از مسائل مهم در این زمینه ایجاد تعامل و هماهنگی بین آنها است.
امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می شود. الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته می شود و از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده های بلند پروازانه ایشان تجسم بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از مجسمه سازی گرفته تا نقوش برجسته قرار گرفته میگیرد.

پیشرفت تکنولوژی به سبب تسهیل در یکسری از مسائل تاسیساتی و اجرایی از یک طرف و تنوع و کارآیی بالا در محصولات عرضه شده، زمینه مساعد و کارآمدی را در سطح جامعه به وجود آورده
است؛ بهانه ای که پرداختن به مقوله طراحی داخلی را جز لاینفک فضاهای
معماری بر می شمارد.

معماری داخلی و توجه به جزئیات و
تزئینات بعد از چندین دهه سکوت و فراموشی، رویکردی دوباره پیدا کرده و
جالب تر اینکه سعی می کند نمود هایی از معماری گذشته را در تلفیقی با
الگوهای مدرن بیان کند؛ مساله ای که سال ها است در معماری مورد بحث و جدل
قرار گرفته و تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

معماری گذشته ما سرشار است از ظرافت
ها و ریزه کاری هایی که هزاران ایده و خلاقیت را در خود نهفته است.
تزئینات و کاشیکاری های داخلی با تناسبات و رنگ بندی خاص خویش در کنار
کالبد درونی، فضایی رمزگون را تداعی می کنند و هم اکنون نیز ارزش فضایی
خویش را حفظ کرده است

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت
شهری و قیمت زمین ، ساخت و ساز آپارتمان و زندگی آپارتمانی مقرون به صرفه
تر شده است . بیشتر ما حداقل یک بار زندگی در محیط بسته آپارتمانی را
تجربه کرده ایم و از معایب و مشکلات آپارتمان نشینی آگاهیم.

یکی از عمده معایبی که بیشتر مردم
از آن گله مند هستند خفه و بسته بودن فضای آپارتمان است . ما با استفاده
از چندین نکته کوچک که بیشتر جنبه بصری دارد میتوانیم این فضای مرده را
زنده تر و آپارتمان خود را دلباز تر نماییم .

1. انتخاب رنگ دیوارها

انتخاب رنگ مناسب برای فضای
آپارتمانی بخصوص آپارتمانهای با متراژ کم بسیار مهم است. رنگها از نظر
درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب ، انتخاب رنگهای
روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است . اصولا" رنگهای روشن باعث می شوند که
فضا بزرگتر بنظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل
انعکاس نور فضا زنده تر بنظر می آید. یکی از رنگهای مناسب آپارتمان رنگ
استخوانی روشن است ، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگهای
وسایل منزل همنشینی دارد و کمپوزیسیون مناسبی را ایجاد می نماید.جهت ایجاد
تنوع در رنگ میتوانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگهای
متنوع استفاده نمایید. 


 

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــه مطلــــــــــــــــــــــــب........

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
19 / 12برچسب:, :: 7:55 :: نويسنده : کسری

نوروزتان پیروز

ایرانیان باستان، بر پایه‌ی آموزش‌های پیامبرشان اشو زرتشت، بر این اندیشه بودند که شادی از جلوه‌های نیک اهورایی و همساز با زندگی‌ست، با این نگرش، پیوسته بر آن بودند تا در هر مناسبتی اندوه و سوگواری را از خود دور سازند.

جشن نوروز از برجسته‌ترین و با شکوه‌ترین یادگاری‌های ایرانیان است که سال‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و یکی از جشن‌های بسیار کهن جهان به شمار می‌رود.

بیشترین ارزش این جشن را می‌توان در آن دانست که با سپری کردن نشیب و فرازهای فراوان، چون کوهی استوار ایستاده و با روح و احساس مردم این سرزمین چنان سرشته شده است که آنها همه ساله در ژرفای دل و جان و روان خود چشم به راه فرا رسیدن آن هستند و از هفته‌ها قبل، با ایمان و علاقه‌ی سرشتی به پیشبازش می‌روند.

بدین گونه هنگامی که گل، گیاه و سبزه جان تازه می‌گیرند و جهانِ زنده، درفش رنگارنگ زندگی را به شادی می‌افزاید، از سوی دیگر فروغ عشق و امید سراسر آفرینش را فرا می‌گیرد و جنبش، تلاش و کوشش در همه جا و همه چیز دیگر بار جان می‌گیرد. سال نو و جشن نوروز در شروع ماه فروردین با شکوهِ تمام آغاز می‌شود

 

ادامــــــــــــــــــــــــــــــه مطلــــــــــــــــــــــــب........

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

آقاي زورقي مدير آموزش وپرورش چابهار طي ارسال يك نامه به كليه مدارس از بازگشايي وبلاگ توسط محتمع آموزشي نوآوران چابهار تفدير و تشكر نمودند و به ساير واحدهاي آموزشي نيز توصيه نمودند .

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

درسی ودومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ودرآغاز سی وسومین بهار از این خجسته ایام مبارک دانش آموزان وفرهنگیان استان سیستان وبلوچستان درسراسراستان به اقیانوس خروشان ملت پیوستندوفریاد شادمانی ازپیروزی وبرائت همیشکی ازکفرجهانی سردادند.



 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

وزير آموزش وپرورش درمراسم معارفه روساي مراكز نيروي انساني ،فناوري و سلامت وتربيت بدني وزارت آموزش وپرورش:

پاسخ مردم در تشييع جنازه شهيد بسيجي بيست وپنجم بهمن ماه 89 ، برگ زرين ديگري درتاريخ انقلاب اسلامي ايران............
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

,وزیر آموزش وپرورش درمراسم معارفه روساي مراكز نيروي انساني ،فناوري و سلامت وتربيت بدني اين وزارت خانه :

2000 سهميه حج عمره ،پاداش معلمان نمونه درسال آينده
 


وزير آموزش وپرورش با حضور درمراسم معارفه ي روساي مراكز جديدالتاسيس برنامه ريزي وآموزش نيروي انساني – آمار، فناوري ، اطلاعات وارتباطات وسلامت و تربيت بدني اين وزارت خانه از2000 سهميه حج عمره به عنوان پاداش معلمان نمونه درسال آينده خبرداد.
 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
28 / 11برچسب:, :: 8:2 :: نويسنده : کسری

معرفی رشته نقشه کشی معماری

در رشته نقشه کشی معماری شما می توانید با مبانی هنرهای تجسمی، ترسیم فنی و نقشه کشی طراحی و درک تصاویر، حجم و ماکت سازی، متره و برآورد، کاربرد رایانه در نقشه کشی مبانی طراحی معماری، بناهای تاریخی، مواد و مصالح ساختمانی، نقشه برداری و ترازیابی با دوربین های نیوز آشنا می شوید اما برای درک بهتر با سبک و شیوه های معماری اسلامی ایران و جهان و بناهای تاریخی سایر ملل نیاز به مطالعه بصورت جدی وجود دارد که علاقمندان به این رشته ها باید جدای از مطالعه سفرهای درون کشوری نیز به مراکزی که مهد معماری اسلامی است مانند استان یزد، استان اصفهان، استان فارس نیز داشته باشند.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 750
بازدید کل : 33392
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.