هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان
15 / 2برچسب:, :: 13:8 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
10 / 2برچسب:, :: 14:39 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

مهندس سیامک جهانتیغ موسس مجتمع به مناسبت روز زن ضمن تبریک این روز ، طی مراسمی از بانوان شاغل در مجتمع آموزشی غیر دولتی نوآوران تقدیر نمود .

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

میلاد زهره زهرا، طاهره مطهره، کوثر رسول، حضرت زهرای بتول بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از  اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم  وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می  کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو  شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از  عطرتو سرشار  است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه  سرشته اند پس  همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

… مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به  ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
25 / 1برچسب:, :: 9:13 :: نويسنده : کسری

مقدم پر خیر وبرکت ریاست محترم جمهور 

 

مردی از جنس مردم

مردی از تبار شهیدان

مردی خستگی ناپذیر

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رابه سرزمین آفتاب ، دیار مردانگی و دلیری ، استان سیستان و بلوچستان خیر مقدم می گوییم.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
20 / 1برچسب:, :: 9:32 :: نويسنده : کسری
 

دانش آموزان عزیز،!

موفقیت در امور تحصیل   نیاز به مهارتهای مهمی دارد و بنابراین می طلبد که برای استحکام گامهای موفقیت خود را به این مهارتها تجهیز نمائید

اولین مهارت تحصیلی، مهارت برنامه ریزیست....بنابراین توضیح می دهیم که برنامه ریزی چیست؟

-برنامه ریزی فعالیتی است كه هدف از آن ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار است و نیز طرح و نقشه ایست كه ما را به هدف  یا هدفهای مان می رساند.

- همچنین برنامه ریزی روشی است كه طی آن از منابع و امكانات موجود برای رسیدن به اهدافمان استفداه می كنیم.به عبارت بهتر ،برنامه ریزی فعالیتی مستمر و منطقی است كه در آن هم مقصد و هم بهترین راه رسیدن به هدف تبیین شده است.

بقیه در ادامه مطلب....

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
17 / 1برچسب:, :: 9:13 :: نويسنده : کسری

حضرت فاطمه (سلام‌ الله‌ علیها):

مَنْ أصْعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللهُ إلَیْهِ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.

هر که عبادت خالصانه خود را به سوی خدا بالا فرستد، خداوند برترین مصلحت او را بر او فرو خواهد فرستاد.

God will grant the best thing out of expediency to everyone who prays Allahsincerely.
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
20 / 12برچسب:, :: 7:4 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

طراحی تقویم توسط دانش آموز فهیم هوتی.

برای دانلود تقویم روی آن کلیک کنید.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

طی مراسمی  در مورخ 4/12/92 با حضور موسس و مدیر محترم مجتمع و سایر همکاران از تیم فوتسال نوآوران که در مسابقات دهه فجر موفق به کسب مقام قهرمانی در شهرستان چابهار شده بود به صورت ویژه تشکر و قدردانی شد. در این مراسم ابتدا آقای آسکانی معاون محترم مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان گزارش مختصری از روند بازیها ارائه نمود ،سپس آقای مهندس جهانتیغ موسس مجتمع ،ضمن تشکر از مسئولین و کمیته ورزشی هنرستان این موفقیت را به همکاران و دانش آموزان تبریک گفته و برای دانش آموزان در همه زمینه ها آرزوی توفیق نمود. در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به دانش آموزان اهداء شد و دانش آموزان در فضای صمیمی با مسئولین و اساتید عکس یادگاری گرفتند.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

انتخاب دانش آموز عبدالقدوس مهرجو  به عنوان نائب رئیس شورای دانش آموزی شهر چابهار را به این عزیز تبریک گفته و از خداوند توفیق روزافزون را برای ایشان مسئلت داریم.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

در یک بازی سخت و نفس گیر نوآوران باز هم تیم مقتدر البرز را در بازی دیدنی و زیبا 3 بر 2 شکست داد و همچنان روی سکوی قهرمانی ماند.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
یک دوره مسابقه فوتسال به مناسبت دهه مبارک فجر در دو رده دانش آموزی و معلمان در سالن پهلوان تختی برگزار شد که نتایج مسابقات به شرح ذیل اعلام شده است :


نتایج مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر:

در مقطع ابتدائی تیم اول: شهید مطهری       تیم دوم : طالقانی تیس        تیم سوم : رستگاران

در رده معلمان : تیم اول: شهید دستغیب   تیم دوم : کشتیرانی     تیم سوم : نوآوران

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
16 / 11برچسب:, :: 7:44 :: نويسنده : کسری

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.
گذشته از آنکه آمریکا مطلوبترین شرائط جغرافیائی، اقتصادی و نظامی را در یکی از حساسترین مناطق جهان که مرزهای طولانی با رقیب (دولت شوروی) داشت، از دست می‌‌داد امواج این انفجار بزرگ رژیمهای وابسته به غرب را در ممالک اسلامی و بلاد عربی متزلزل و بیمناک کرده بود. پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی داشت و مبتنی بر اندیشه دینی و ارزشهای معنوی بود. پیروزی انقلاب به معنای صدور پیام و ارزشهای آن و به حرکت در آمدن موجی از خیزشهای رهایی بخش در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود. همزمان با ایران، رژیم وابسته به آمریکا در نیکاراگوئه نیز سرنگون شد. در افغانستان دولت شوروی ناگریز از کودتای خونین و سپس لشکرکشی و اشغال این کشور شد تا حرکت اسلامی را مهار کند.1 در عراق، کودتای صدام با همین هدف شکل گرفت. 2 مردم لبنان و فلسطین پیروزی انقلاب ایران را جشن گرفتند و جهاد خویش را در شکلی نوین و ملهم از انقلاب اسلامی آغاز کردند. جنبشهای اسلامی در مصر، تونس، الجزایر، سودان، عربستان و ترکیه احیا شدند.
پس از جنگ جهانی دوم نظمی ظالمانه بر جهان حکمفرما بود. مناطق مختلف جهان بین دو قدرت غالب شرق و غرب تقسیم شده بود و سازمان‌های نظامی ورشو و ناتو نگهبانان این نظم ناعادلانه بودند. هیچ حرکت و تحولی در جهان سوم خارج از این چارچوب و بدون وابستگی به یکی از دو قطب حاکم امکان موفقیت نمی‌یافت. اینک انقلابی در جهان معاصر و در منطقه امن غربیها پیروز شده بود که شعار اصلی آن «نه شرقی نه غربی» بود. نهضت امام در ایران مستقیماً با امپریالیسم آمریکا درافتاده بود و شکست را بر او تحمیل کرده بود. این واقعیت کمونیست‌ها را در ادعای مبارزات ضدامپریالیستی شان خلع سلاح می‌کرد و برای نخستین بار در عصر حاضر، دین را به عنوان عاملی حرکت‌زا در پهنه مبارزات ملتها مطرح می‌ساخت.
با وجود همه ناباوریها و تمامی تلاشهایی که در سطح بین‌‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌خمینی بعمل آمد، انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خویش پیروز گردید و از این جهت پیروزی آن بیشتر به یک معجزه شبیه بود تا تحولی عادی. به جز امام‌خمینی و توده‌‌های بیشماری که خارج از تحلیل‌های معمول، به گفته‌‌ها و وعده‌های امام باور قلبی داشتند، عموم تحلیل‌گران سیاسی و همه کسانی که در رخدادها و حوادث ایران دخیل بودند وقوع چنین پیروزی را، حتی تا روزهای واپسین عمر رژیم شاه ناممکن می‌دانستند.
چنین بود که از صبحدم 22 بهمن 1357 خصومت با نظام نوپای اسلامی در پهنه‌ای گسترده آغاز شد. جبهه دشمنیها را آمریکا رهبری می‌کرد و دولت انگلیس و برخی دول اروپایی دیگر به همراه تمامی رژیمهای وابسته به غرب در آن مشارکت فعال داشتند. شوروی (سابق) و اقمار آن نیز ناخرسند از اتفاقی که در ایران افتاده و به حاکمیت دین منجر گردید، با آمریکائیها در بسیاری از خصومتها همسو شدند. نمونه بارز این هم‌پیمانی در همنوائی نیروهای چپ و راست ضدانقلاب داخل کشور که بعدها اسناد وابستگی آنان به سفارتخانه‌های شوروی و آمریکا افشا گردید و از آن بارزتر هماهنگی همه‌‌جانبه دو کشور در تجهیز صدام و حمایت از او در جنگ با جمهوری اسلامی را می‌‌توان مشاهده کرد. اما امام‌خمینی با همان منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرده بود، در اوج فتنه‌ها و فشارهای خارجی انقلاب را هدایت کرد و آن را با اراده خویش به دوره سازندگی و ثبات هدایت نمود.
نهضتی که امام‌‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خمینی» شناخته شده است. 3
به همین علت است که تاکنون هیچ یک از طرحهای سیاسی و اقتصادی و نظامی آمریکا علیه ایران ک غالباً با حمایت یا سکوت متحدان منطقه‌ای و جهانی آن کشور همراه بوده، به نتیجه نرسیده است. و به همین دلیل است که پس از گذشت نزدیک به سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید می‌کنند. 4
نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است. مهمترین دستاوردهای این انقلاب در صحنه‌ بین‌المللی تاکنون به قرار زیر بوده است. 5
1. تجدید بنای تفکر انقلابی بر مبنای دین
2. مطرح شدن اسلام بعنوان یک ایدئولوژی انقلابی.
3. تلفیق موفقیت آمیز رهبری سیاسی و مذهبی.
4. احیاء اخوت اسلامی در میان مسلمانان جهان.
5. احیاء روحیه گرایش به معنویات و ارزشهای دینی در میان مسلمانان جهان.
6. احیاء روحیه خودباوری و سلطه ستیزی در میان ملتها.
7. منفعل شدن دولتها و قدرتها در برابر اراده ملتها.
از این رو «22 بهمن» تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی گردد. بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
7 / 11برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : کسری

همه ما اين سخن حكيمانه اميرالمومنين علي بن ابيطالب (ع) را بارها شنيده وخوانده ايم . بارها معني آن را شنيده ايم يا خود آن را براي ديگران معني وتفسير كرده ايم . حضرت فرمودند :( من علمني حرفا فقد صيرني عبدا) ترجمه ومعني تحت اللفظي آن اين است كه هركس به من كلمه اي بياموزد مرا بنده خود ساخته است . آنچه كه پس از رويت اين جمله به ذهن خطور مي كند رابطه معلم وشاگرد است . ومسلما شاگرد در برابر استاد همچون غلام است در برابر ارباب . واين به واسطه حق عظيم تعليم است كه استاد ومعلم برشاگرد دارد. احترام وخضوع وخشوع شاگرد دربرابر معلم واستاد بسيار پسنديده و زيبا وسفارش شده است . اما حق مولا اميرالمومنين را ادا نكرده ايم اگر در ترجمه وتفسير اين سخن حكيمانه به همين اندك بسنده كنيم و ارزش سخن گهر بار حضرت امير را محدود به ترجمه سطحي اين كلام كنيم .

قطعا معلمين نقش بسزائي در تعليم وتربيت وآينده كودكان ، نوجوانان وجوانان دارند . بويژه در سنين كودكي ودر دوران تحصيلات ابتدائي نقش معلم وآموزگار بسيار چشمگير و تاثير گذار است . همه حركات وسكنات معلم براي يك كودك الگو ست . بسياري از كودكان در مدرسه از لباس وكفش وآرايش مو و حركات وكلمات معلم خود الگو برداري مي نمايند . هر حركت وهر كلمه معلم در روح وجان دانش آموز تاثير گذاشته وترسيم كننده آينده وي مي باشد . بدين معني كه راه وروش زندگي دانش آموز در مدارس بويژه در مدارس ابتدائي ترسيم مي گردد . معلمي كه در مدرسه وجدان كاري  نداشته باشد، دانش آموزان خود رابه سمت مسئوليت گريزي سوق خواهد داد و افراد ي بي مسئوليت تحويل جامعه خواهد . معلمي كه كم كاري وكم فروشي را زرنگي قلمداد نمايد، افرادي سودجو ، ،فرصت طلب و نان به نرخ روز خور را به جامعه تزريق مي نمايد . اينجاست كه كم كم معني سخن حكيمانه امير المو منين (ع) نمايان مي شود . همه افراد جامعه با نگرشها و تفكرات وعملكردهاي مختلف بندگان معلمين خود كه نه بندگان عملكرد وتفكرات وآموزه هاي معلمين خود هستند . افراد مسئوليت پذير ، دلسوز ومتعهد به جامعه، بنده آموزه هاي  معلمين مسئوليت پذير ، دلسوز و متعهد خود هستند و افراد سودجو ، فرصت طلب و نان به نرخ روز خور بنده افكار وآموزه هاي معلمين بي مسئوليت وغير متعهد خود هستند .

آري همه ما تا پايان عمر بنده آموزه ها وافكار معلمين خود هستيم .

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
6 / 11برچسب:, :: 8:13 :: نويسنده : کسری

طرح ساخته شده توسط جاسم هوت دانش آموز سال سوم رشته تصویر سازی کامپیوتری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
28 / 10برچسب:, :: 8:12 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
19 / 10برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : کسری

طی احکامی  از سوی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه انتصاباتی به شرح ذیل در اداره کل صورت گرفت:

-آقای  ناصر زورقی معاون آموزش متوسطه

-آقای یار محمد حسین بر معاون برنامه ریزی

-سرکار خانم برهانزهی معاون آموزش ابتدایی

-سرکار خانم عزیزی معاون پرورشی

لازم به ذکر است آقای محمد علی عسکری نیز چند روز قبل به عنوان معاون پشتیبانی اداره کل منصوب گردیده بود.

مجتمع غیر دولتی نوآوران چابهار برای تمامی این بزرگواران توفیق خدمت به فرهنگیان عزیز را از خداوند منان خواستار است.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
اگر تا كنون به ساختارآدرسهای پست الكترونیكی توجه كرده باشید ، حتماً می‌دانید كه درهمه آنها علامتی به شكل یك a به همراه دایره ای دورآن وجود دارد. این علامت به طورمعمول ات ساین (At sign) نامیده می شود.

امّا واقعیت تعجب آور این است كه هیچ اسم و رسمی بین المللی برای آن وجود ندارد و در زبانهای مختلف اسمهای بسیار عجیب و غریبی به این علامت داده اند. بعضی از آنهاعبارتند از:
هلندی: دومیمون
دانماركی: خرطوم فیل
فنلاندی: دم گربه
آلمانی: میمون معلق
یونانی: اردك كوچك
مجاری: كرم
كره ای : حلزون
نروژی : دم خوك
روسی: سگ كوچك


مسلماً شما هم با خواندن این اسم ها كلی خندیده اید . اما این اسامی به خاطر شباهت فیزیكی شان با شكل @ انتخاب شده اند ، با كمی دقت متوجه خواهید شد كه خیلی هم اسم های بی ربطی نیستند.
تا پیش ازابداع پست الكترونیكی علامت @ را تاجرین برای مشخص كردن قیمت واحد كالاها به كارمی‌بردند. اما این علامت با پیدایش پست الكترونیكی معروفیت جهانی پیدا كرد. به دلیل استفاده مهم آن، حتی كشورهایی كه تا قبل ازآن این علامت را ندیده بودند ، هم مجبور شدند آن را به صفحه كلید رایانه هایشان اضافه كنند.
اگرچه منشأ واقعی پیدایش این علامت ناشناخته است، اما حدس هایی در این مورد وجود دارد مبنی بر این كه راهبان قرون وسطی آن را ابداع كرده اند. چون درآن زمان كار طاقت فرسا و خسته كننده حروفچینی كتابهای چاپی توسط این راهبان انجام می‌شد و آنها همیشه به دنبال راههایی برای كوتاه كردن نوشته ها بودند. ممكن است به نظر برسد كه at خود به خود كوتاه است. اما در زبان لاتین و انگلیسی به وفور دیده می شود . بنابراین راهبان تصمیم گرفتند t را به صورت دایره ای دورa بچرخانند و درنهایت علامت @ را به جای لغت at درست كردند.
تاجرهایی كه این علامت را در كتابها دیده بودند نیز تصمیم گرفتند آن را در كارهای خود استفاده كنند. همانطور كه خواندید با پیدایش پست الكترونیك همه چیز دگرگون شد و استفاده از @ در جهان متداول گردید.
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

دانش آموزان سال دوم و سوم رشته كامپيوتر(تصوير سازي) متن كليه كتابهاي تخصصي را از لينك زير ميتوانند دريافت نمايند.

دريافت متن كتب رشته كامپيوتر     

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

تیم دبیران مجتمع آموزشی نوآوران چابهار در مسابقات والیبال ساحلی استان موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد. در این مسابقات تیم منطقه آزاد چابهار موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.اعضاءاین تیم دو نفره آقایان بهمن نظری و حسن پوری بودند . با آرزوی موفقیت برای این عزیزان.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 2311
بازدید کل : 35719
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.